10 Cursos
Pla de Formació COE
Principals novetats del sistema de formació professional i oferta formativa del SOIB.
Pla de Formació COE
Introducció a les novetats actuals 2025 al dret d’estrangeria i la seva aplicació al servei d’ocupació.
Pla de Formació COE
Capacitar els professionals perquè ajudin els usuaris a descobrir la seva vocació mitjançant el model PTO (Passió, Talent, Objectius), adaptant-lo a diferents perfils i necessitats laborals.
Pla de Formació COE
Entendre el model DISC i com aplicar-lo en l’orientació laboral. Aprendre a reconèixer els diferents estils de comunicació i comportament dels seus usuaris. Descobrir com adaptar la seva forma de comunicar-se per connectar millor amb cada usuari i entendre millor les seves motivacions. Tenir eines pràctiques per gestionar millor les relacions amb les persones que assessora.
Pla de Formació COE
Capacitar els professionals en noves estratègies d’orientació laboral basades en l’ús de dades, eines digitals i metodologies personalitzades per optimitzar l’acompanyament a persones en recerca de feina.
Pla de Formació COE
Capacitar els participants en l´’ús d’eines digitals per millorar la recerca de feina, la relació amb empreses i l’anàlisi del mercat laboral.
Pla de Formació COE
Adquirir eines pràctiques i entrenar habilitats per generar impacte en les sessions d’orientació laboral a través del coaching, facilitant la interacció amb la persona usuària i la identificació d’objectius.
Pla de Formació COE
Conèixer el marc normatiu específic i l’estratègia laboral per a les dones víctimes de violència masclista. Mesures i actuacions de l’àmbit laboral. SOIB Dona i xarxa de tutores (protocols, instruccions,...)
Pla de Formació COE
Dotar a directors/es i responsables del SOIB d’eines pràctiques basades en el Neurolideratge per potenciar la seva capacitat de liderar equips, basats en la presa de decisions estratègiques i fomentar el benestar en el seu entorn laboral.
Pla de Formació COE
Millorar els serveis clau d'orientació, intermediació i demanda emprant l'eina de mapeig d'experiència d'usuari (journey map). Identificar reptes i punts de millora així com generar idees per a una millor experiència d'usuari.